Ledenvergadering CALorie in de Bakkerij

CASTRICUM – Donderdagavond 19 oktober is er een ledenraadpleging over hoe de verduurzaming in Castricum te versnellen door Energiecoöperatie CALorie in De Bakkerij. Of zoals ze het zelf zeggen: “De Routekaart met plan van aanpak tot 2020 en scenario’s naar 2030.”

Alle hulp is nodig. Vandaar deze ledenraadpleging waarin de Routekaart centraal staat. Kom donderdag 19 oktober langs voor een duurzaam Castricum. Nieuwe leden zijn van harte welkom. De zaal gaat om 19.00 uur open. De aanvang is 20.00 uur.

Meer informatie: www.calorieenergie.nl

Zaterdagavond 21 oktober staan UpCdownC (UK) en The Howl Ensemble op de planken. UpCdownC is drieledige band uit Medway, Engeland en is misschien wel een van de beste post-rock/metal acts uit de UK. Vooral instrumentaal en woest onafhankelijk hebben ze al meerdere albums uitgebracht. Deze maand hebben ze hun nieuwste album uit dat geïnspireerd wordt door klassieke horrorfilms! Maak kennis met UpCDownC!

The Howl Ensemble uit Rotterdam, is Post-rock in de breedste zin des woords. Het Ensemble put inspiratie uit o.a. jazz rock en komen venijnig noisy uit de hoek a la Daughters, en laten zij de aarde beven.

De zaal gaat om 21.00 uur open. De entree is 4 euro.