Kom bij het klantenpanel van PWN

REGIO – PWN werkt continu aan het verbeteren van haar dienstverlening. PWN vindt het belangrijk om te weten wat de klanten daarvan vinden. Wat beter kan, moet beter.

Dit is uw kans om uw mening te geven. Denkt u graag met ons mee, word dan lid van PWN panel. Vier tot acht keer per jaar raadpleegt PWN haar klantenpanel over uiteenlopende onderwerpen. Klanten die zich hiervoor hebben aangemeld, krijgen dan een mailtje met een link naar een online vragenlijst om in te vullen. Op basis van de uitkomsten kan PWN haar dienstverlening verder verbeteren.

Het onderzoek kan gaan over heel praktische zaken, zoals de gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe website. Maar het panel wordt ook geraadpleegd om te weten of de dienstverlening tegemoetkomt aan de wensen van de klant. Voor de sector Natuur en Recreatie is het bijvoorbeeld belangrijk om te weten waarvoor klanten het liefst naar de duinen komen. Voor de sector Drinkwater is vorig jaar onder meer onderzoek gedaan naar de manier waarop klanten graag geïnformeerd willen worden bij storingen.

Geeft u graag uw mening? Word dan lid van het PWN panel via: www.pwn.nl/klantenpanel Natuurlijk wordt u op de hoogte gehouden van de resultaten van de onderzoeken en de keuzes die PWN vervolgens maakt.