Schuur verloren gegaan na brand Akersloot

AKERSLOOT – In een schuur achter een woning aan de Schouw in Akersloot is vrijdagavond brand uitgebroken.

De brandweer heeft het vuur geblust, maar kon niet voorkomen dat de schuur verloren ging.
De brand brak iets voor negen uur uit.

De brandweer was snel ter plaatse, er kwam veel rook vrij en de brand was uitslaand. De oorzaak van de brand is vermoedelijk kortsluiting in een wasdroger. De schuur kan als verloren worden beschouwd.

Foto: Evelien Olivier